poniedziałek, 28 lipca 2014

Promocja!

Cześć! Dziś przychodzę z szybkim wpisem na temat fajnej wyprzedaży w biedronce. Cieszące się jakiś czas temu dużą popularnością zestawy składające się ze szczotki do mycia twarzy czy przyrządu do manicure są obecnie przecenione na 10zł!


Sama skusiłam się na clarsonic dla ubogich ;) Jestem jeszcze przed pierwszym użyciem, ale póki co, szczotka najbardziej interesuje kota ;) Dodam, że zestawy pędzelków wyglądających jak Ecotools też są przecenione na dyszkę.

 Zainteresowane? ;)

17 komentarzy:

  1. Nie kupujcie tych pędzli! Skusiłam się ze względu na podobieństwo do ecotools, ale podobieństwo okazało się wyłącznie wizualne, jakościowo przepaść, włosie wyłazi całymi kępami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz ;/ Dobrze, że napisałaś. Na pierwszy rzut oka byłam pewna, że to EcoTools, dopiero później doczytałam, że to taka "mocna inspiracja" ;/

      Usuń
    2. Zastanawiałam się nad nimi, bo w mojej biedronce była ich masa. Dobrze że sobie odpuściłam.

      Usuń
    3. U mnie też koszyk był ich pełen

      Usuń
    4. A ja je zakupiłam i ani jeden włosek nie wypadł xD jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
    5. Super, że u Ciebie się sprawdzają :)

      Usuń
    6. A ja dzisiaj miałam te pędzle w rękach i zastanawiałam się nad nimi, ale chyba dobrze że ich nie wzięłam :P

      Usuń
  2. W której Biedrze dorwałaś tę szczotkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również obniżyli ceny. A ja niestety czekam na przypływ gotówki, który nastąpi dopiero pod koniec tygodnia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już gonię resztkami po zakupie kafli do łazienki :P

      Usuń
  4. ta szczotka do twarzy fajna, muszę zainwestować w nią:D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie szczotek dawno nie ma a mam kilka dobrze zaopatrzonych Biedronek... Zestaw do manicure już mi się popsuł ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przez długi czas nie było, ale dziś wróciły przecenione :)

      Usuń
  6. Musze do swojej pójść, ale watpie ze cos sie uchowalo : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że tak szybko się rozchodzą :D

      Usuń